Hiphop Dansschool in Zwolle | Dansles op elk niveau | DIFF Dance Centre

Als je naar een hiphopdansschool gaat of een passie hebt om hiphop te leren dansen, zul je blij zijn te weten dat je niet vanuit Culemborg hoeft te reizen om de juiste hiphopdansschool en de beste leraren te vinden. Kun je een les volgen waarin je hiphop leert? Als je nu niet kunt komen, probeer dan niet weg te gaan. Wie weet krijg je de kans om op eigen kosten thuis te leren. Als je anderhalf uur rijdt, kun je naar de dichtstbijzijnde school rijden. Stop in en check ons ​​uit. We wachten op je. We wachten op je. We wachten op je.

Onze school is gevestigd in het centrum van Stockholm. Ga naar http://www.stsburghdance.se/at/zcano2.html en bekijk de foto van de school. Stel je voor dat je wordt weggeblazen door de stad Stockholm. Zo gracieus dansen. Rondkijken in het prachtige traditionele stadscentrum van Stockholm. Dansers van alle leeftijden en energie Centercorella, Z Scoop, Poppen, blauw en oranje en de onbeperkte energie van Fredarfors. Probeer ze allemaal.

Onze klassen gebruiken hedendaagse sampling omdat we allemaal in Zweden wonen. Als je iets meer in het centrum wilt, ga dan gewoon naar Stockholm. Dansers volgen 6 dagen per week lessen. De lessen zijn opgedeeld in 4 divisies. Divisie één staat open voor alle leeftijden. Dit omvat enkele dansbewegingen en stylingtechnieken, maar geen choreografie.

Divisie twee biedt intermediaire hiphoplessen en omvat intermediaire hiphopdansbewegingen. Zowel de traditionele als de niet-traditionele hiphopnummers maken deel uit van de lessenreeks. In divisie 1 leren gevorderde dansers wekelijks een dansroutine onder leiding van choreograaf Fredrik Forsberg.

De derde divisie is de avontuurlijke hiphopklasse. Deze les biedt jou en je vrienden een live optreden van een groep lokale en buitenlandse sterren van funk, boogie of zelfs new wave. Onder andere Biggs andross, Vertigo, Zara en The funkstress laten je proeven van je eigen creatieve energie.

Degenen onder jullie die een dansschool hebben gevolgd of gewoon meer willen leren maar geen tijd hebben, maak je geen zorgen, we zullen je helpen.