luchtfoto van crowd verbonden door lijnen - contact persoon stockfoto's en -beelden

Contactpersonen in de bergen en in skigebieden

Wij werken met mensen van over de hele wereld, zowel op nationaal als op internationaal niveau. Dit betekent dat wij contact hebben met alle berggebieden in de Alpen; de Alpen in Oostenrijk, de Alpen in Frankrijk, de Alpen in Italië, de Alpen in Zwitserland, de Alpen in Oostenrijk, de Alpen in Oostenrijk, Zwitserland en in de Giba. Onze prioriteit is om de alpine sport te ondersteunen met de informatie op de website.

Alpine doelen

De website helpt u bij het bepalen van uw doelen in het gebied van de Alpen. De belangrijkste informatie op de website moet worden gekoppeld aan de MTB sites in de Alpen en ook aan de berg SkiAREA. Hier vindt u veel details over de uitrusting, in skigebieden, ski-instructies en paardrijden in de sneeuw. Wij bieden een unieke uitdaging aan de bergsporter – om hun ski-ervaring te kunnen delen met andere gokkers van over de hele wereld.

Elke informatie op de website kan een unieke uitdaging bieden aan de speler/snowboarder/hobbyist

Als u meer wilt weten over avontuurlijke sporten in Zwitserland klik hier.

De website is ontworpen door een zeer ervaren team van avontuurlijke sport professionals. Alle informatie op de website is afkomstig van betrouwbare bronnen en heeft een geloofwaardigheid. Controleer de arbitrage verzekering – wij nemen uw veiligheid op onze site zeer serieus.

Door het bezoeken van onze website gaat u akkoord met haar beleid en verklaart u zich akkoord met haar voorwaarden en bepalingen.

Door deze website te aanvaarden gaat u ook akkoord met het terugbetalingsproces.

Copyright (c) 2005 – 2008 Gravity Data AG. Alle rechten voorbehouden. Toestemming om deze software te gebruiken is verleend zolang u de onderstaande notaties heeft.